GAGA | Swingend jazzvlees...

Foto Jaguar PS Shutterstock

Bredevoort, februari 2017 - Om aandacht te vragen voor een politieke kwestie, verscheen popdiva Lady Gaga ooit op het podium in een jurk van vlees. Je kunt Gaga's jurk ook zien als het symbool van een trend. Deze trend: eten is steeds vaker een bijna lijfelijk onderdeel van onze persoonlijkheid. Ja, eten behoort in onze tijd tot de ingrediŽnten waarmee je een eigen identiteit boetseert. Net als de popmuziek vroeger. Je hoort het steeds vaker: "Ik ben wat ik eet". In grote steden zie je dit ook: er is voor elke identiteit een bijpassend foodconcept...

Lees de hele blogcolumn op Vlees.nl.


©uzmedia
   
About FSW in English




Deelt Kennis. Duidt Trends.



Ubel Zuiderveld ben ik sinds 1962. Foodservicewatcher sinds 1991. Ik volg, onderzoek en duid food & beverage buitenshuis. Via MMPP. Marktanalyses. Mediacontent. Presentaties. Producties.



Marktanalyses en onderzoek | FSW verricht in opdracht onderzoek. Op basis van openbare bronnen, cijfers en interviews. Voorbeeld: onderzoek naar burgermarkt en delivery voor het FSIN.

Mediacontent en vakjournalistiek | Artikelen en analyses van FSW verschijnen in print en digitale media. Zoals Food Strategy, Misset Horeca, Hanos Courant en Frituurwereld.

Presentaties en lezingen | FSW verzorgt presentaties en lezingen. Voor FSIN, Domino's, Hanos, Febo, Reed Elsevier, Qbtec, VKGE, FFC, Mora en KHN.

Producties en concepten | Foodservice Watcher ontwikkelt gezaghebbende marktoverzichten. Zoals FSIN's Top 500 van alle Nederlandse foodverkopers en Misset Horeca's Top 100.



  © 2016 Xenolabs.Europe & Ubel Zuiderveld