FSW Foodservicewatcher. Sinds 1991.



Ubel Zuiderveld ben ik sinds 1962. In 2006 vestig ik me als zelfstandig foodservicewatcher. Ik bouw hiermee verder op een lange loopbaan in de horeca/foodservice.

Sinds 1991 ben ik actief als journalist en hoofdredacteur van vakmedia in de horeca, catering en fastfood. In de loop der jaren resulteerde dit in een enorm enorm archief, zowel digitaal als opgeslagen in mijn hersenpap. Als foodservicewatcher deel ik kennis en duid ik trends omtrent de consumptie buitenhuis; trends en langjarige transities.

loopbaan klanten opdrachten in de media


©uzmedia

FSW Deelt Kennis. Duidt Trends. Via MMPP.



Mijn merknaam is Foodservice Watcher. Mijn functie foodservicewatcher. Afgekort FSW. FSW brengt fooddelivery in kaart. FSW geeft lezingen over de foodtransitie. FSW schrijft analyses. FSW ontwikkelt mediaconcepten. Kennis deelt FSW in opdracht via MMPP.

Ja, MMPP. M1 staat voor Marktanalyses en onderzoek. M2 is Mediacontent en vakjournalistiek. P1 staat voor Presentaties en lezingen. P2: Producties en concepten. Een gezaghebbende productie die FSW ontwikkelde is de FSIN Food 500 [2013].

marktanalyses mediacontent presentaties producties


©uzmedia

FSW Gespecialiseerd. Maar breed georiënteerd.



Transities in foodservice staan niet los van trends in de foodretail. Wat er in de totale foodbusiness gebeurt, staat natuurlijk evenmin op zichzelf.

Er is een directe relatie met sociaal-economische en politieke ontwikkelingen. Alleen wanneer je die begrijpt en doorziet, is duiding mogelijk. Ik mag dan gespecialiseerd zijn in foodservicewatching, vanzelfsprekend ben ik breed georiënteerd. Als je dat niet bent, kun je immers je expertise nooit in een context plaatsen. Een bijzondere specialisatie: de snack- en fastfoodcultuur.

foodboeken columns en publicaties knipselkrant archief


©uzmedia
Volgende pagina »

   
About FSW in English




Deelt Kennis. Duidt Trends.



Ubel Zuiderveld ben ik sinds 1962. Foodservicewatcher sinds 1991. Ik volg, onderzoek en duid food & beverage buitenshuis. Via MMPP. Marktanalyses. Mediacontent. Presentaties. Producties.



Marktanalyses en onderzoek | FSW verricht in opdracht onderzoek. Op basis van openbare bronnen, cijfers en interviews. Voorbeeld: onderzoek naar burgermarkt en delivery voor het FSIN.

Mediacontent en vakjournalistiek | Artikelen en analyses van FSW verschijnen in print en digitale media. Zoals Food Strategy, Misset Horeca, Hanos Courant en Frituurwereld.

Presentaties en lezingen | FSW verzorgt presentaties en lezingen. Voor FSIN, Domino's, Hanos, Febo, Reed Elsevier, Qbtec, VKGE, FFC, Mora en KHN.

Producties en concepten | Foodservice Watcher ontwikkelt gezaghebbende marktoverzichten. Zoals FSIN's Top 500 van alle Nederlandse foodverkopers en Misset Horeca's Top 100.



  © 2016 Xenolabs.Europe & Ubel Zuiderveld