FSW | Printperiodiek 2



Bredevoort, februari 2017 - Hij valt binnenkort in de brievenbus. FSW's tweede printperiodiek voor foodservice professionals. Gewoon, een nieuwsbrief op papier, een quick scan van de actuele ontwikkelingen in de vaderlandse foodservicebranche. De FSW-printperiodiek is een serviceproduct. Hij wordt op naam toegezonden aan eindbeslissers in de foodservice. Hier vind je de nieuwe voorjaarseditie. De eerste uitgave van najaar 2016 kun je hier nog als pdf downloaden.


©uzmedia
   
About FSW in English




Deelt Kennis. Duidt Trends.



Ubel Zuiderveld ben ik sinds 1962. Foodservicewatcher sinds 1991. Ik volg, onderzoek en duid food & beverage buitenshuis. Via MMPP. Marktanalyses. Mediacontent. Presentaties. Producties.



Marktanalyses en onderzoek | FSW verricht in opdracht onderzoek. Op basis van openbare bronnen, cijfers en interviews. Voorbeeld: onderzoek naar burgermarkt en delivery voor het FSIN.

Mediacontent en vakjournalistiek | Artikelen en analyses van FSW verschijnen in print en digitale media. Zoals Food Strategy, Misset Horeca, Hanos Courant en Frituurwereld.

Presentaties en lezingen | FSW verzorgt presentaties en lezingen. Voor FSIN, Domino's, Hanos, Febo, Reed Elsevier, Qbtec, VKGE, FFC, Mora en KHN.

Producties en concepten | Foodservice Watcher ontwikkelt gezaghebbende marktoverzichten. Zoals FSIN's Top 500 van alle Nederlandse foodverkopers en Misset Horeca's Top 100.



  © 2016 Xenolabs.Europe & Ubel Zuiderveld