MMPP Mediacontent | Recent

Foodshopper Monitor 2017 van het FSIN
Voor zijn leden maakt FoodService Instituut Nederland (FSIN) jaarlijks de Foodshopper Monitor. Het boekwerk staat barstensvol actuele feiten, cijfers en analyses over de vaderlandse foodconsument. In deze uitgave staan de cijfers van een groot consumentonderzoek door Q&A centraal. FSW schreef analyses en toekomstschetsen voor de hoofdstukken over de consument onderweg en de consument op locatie (eten ter plekke maar buitenshuis).

Eerste editie van printperiodiek Foodservice Watcher
Printperiodiek voor foodservice professionals. Dat is de ondertitel van de eerste nieuwsbrief van Foodservice Watcher. Geen digitale nieuwsbrief. Nee, geen nieuwsbrief die je kunt deleten als hij oppopt in de mailbox. Foodservice Watcher is een papieren nieuwsbrief die op naam aan relaties wordt toegezonden. Hoogtepunten uit de turbulente foodwereld belanden dus gewoon ouderwets in de brievenbus.

Blik op Ikea's foodvisie in Food Strategy
Food Strategy is een bijzonder vakblad van het FSIN. Het is namelijk helemaal gewijd aan blurring en de dramatische transitie die plaatsvindt in de foodwereld. Nationaal en internationaal. Voor de tweede editie, verschenen in mei, schreef ik verschillende artikelen. Waaronder de weerslag van een interview met de senior foodmanager van Ikea, dat op het gebied van food grote ambities heeft.

Bijdragen aan vuistdik jubileumboek van Hanos
Hanos Groothandels vierde eind 2015 zijn 40-jarig jubileum met een indrukwekkend boek. Zo'n boek dat door zijn gewicht een salontafel bijna doet zwichten. Foodservicewatcher leverde bijdragen aan het lijvige werk over 40 jaar vakmanschap in de horeca. Waaronder een horecadebat in een aardappelveld en een interview met de chef-kok van voetbalclub Schalke 04. Sinds eind 2006 verzorgde FSW voor Hanos honderden interviews met restaurateurs en koks in Nederland en Vlaanderen.

Interview met Jitse Groen voor Food Strategy
Voor Food Strategy, FSIN's managementblad over blurring in food, interviewde FSW Jitse Groen. De CEO van Thuisbezorgd.nl denkt dat de consument over tien jaar nauwelijks meer offline koopt. De helft van alle winkels zal verdwijnen, is zijn taxatie. Verder schreef foodservicewatcher Ubel Zuiderveld redactionele verhalen en analyses voor FSIN-monitoren en het FSIN-blog, Misset Horeca, Vlees +, Snackkoerier en Foodclicks.


©uzmedia
   
About FSW in English



Deelt Kennis. Duidt Trends.


Ubel Zuiderveld ben ik sinds 1962. Foodservicewatcher sinds 1991. Ik volg, onderzoek en duid food & beverage buitenshuis.

FSW deelt kennis en duidt trends. Via MMPP. Marktanalyses. Mediacontent. Presentaties. Producties.


Marktanalyses en onderzoek | FSW verricht in opdracht onderzoek. Op basis van openbare bronnen, cijfers en interviews. Voorbeeld: onderzoek naar burgermarkt en delivery voor het FSIN.

Mediacontent en vakjournalistiek | Artikelen en analyses van FSW verschijnen in print en digitale media. Zoals Food Strategy, Misset Horeca, Hanos Courant en Frituurwereld.

Presentaties en lezingen | FSW verzorgt presentaties en lezingen. Voor FSIN, Domino's, Hanos, Febo, Reed Elsevier, Qbtec, VKGE, FFC, Mora en KHN.

Producties en concepten | Foodservice Watcher ontwikkelt gezaghebbende marktoverzichten. Zoals FSIN's Top 500 van alle Nederlandse foodverkopers en Misset Horeca's Top 100.





FSW Print Periodiek 1 Pdf Deliveryonderzoek voor FSIN
Hanos Courant Gin Sum Club Food 500 2016
Concept en hoofdredactie Frituurwereld Onderzoek Gourmet Burgerbars
Frietcommentaar Radio 2 Interview en analyes Food Strategy
FSIN Blog Happy?
Blog FSIN lokale smaak Bundel korte columns
Boek Smaak van Winterswijk Nationaal Snack Handboek
Boek McSucces Boek Febo Een Fenomeen
  © 2016 Xenolabs.Europe & Ubel Zuiderveld